loading...
مجله تکنولوژی 21
مریم بازدید : 48 یکشنبه 01 فروردین 1400 نظرات (1)

ساخت یک اتاق خواب دقیق تر:

کم خوابی یک مشکل واقعی است. مطالعات نشان می دهد که عدم استراحت کافی می تواند منجر به اختلال در مهارت های شناختی و خطرات سلامتی مانند دیابت ، افسردگی ، فشار خون بالا و چاقی شود. و طبق مرکز کنترل بیماری ، بیش از یک سوم بزرگسالان آمریکایی موفق به دریافت هفت ساعت توصیه شده چشم بسته نمی شوند.

در حالی که تلفن های هوشمند و نور آبی آنها بخاطر بیدار نگه داشتن ما مورد سرزنش قرار می گیرند ، در عین حال تعداد زیادی از فناوری ها نیز در نظر گرفته اند که نتیجه عکس دارند. مطمئناً بیشتر ما به زودی تشک هوشمند 20 هزار دلاری نخواهیم خرید ، اما برای استراحت بهتر در شب نیازی به هزینه زیاد نیست.

چگونه می توان خواب خود را پیگیری کرد:

به دست آوردن بینش در مورد الگوی خواب خود اولین قدم برای شناسایی مشکلات و رفع آنهاست. خوشبختانه ، خواب در بین ردیاب های تناسب اندام و ساعت های هوشمند ، معیار محبوبیت فزاینده ای است. هنگام ارزیابی گزینه های خود ، به دنبال دستگاهی با نظارت مستمر ضربان قلب و حسگر SpO2 (یا Pulse Ox) باشید که میزان اشباع اکسیژن خون را هنگام خواب ردیابی کند.

Fitbit Charge 4 هر دو جعبه را تیک می زند. این مقدار زمانی را که هر شب در خواب سبک ، عمیق و REM می گذرانید ردیابی می کند. در برنامه Fitbit می توانید نمودارهایی را ببینید که مراحل خواب شما را در طول شب نشان می دهد ، چگونگی نوسان ضربان قلب شما و موارد دیگر را نشان می دهد. همچنین براساس ضربان قلب ، زمانی که در خواب بیدار یا بی قرار هستید و مراحل خواب شما یک نمره خواب روزانه به شما می دهد. اگر به اندازه کافی چشم بسته نیستید ، این بینش می تواند یک تماس بیدار کننده خوب باشد.

برنامه همراه Charge 4 همچنین نمودار تخمینی اکسیژن را نشان می دهد که تغییرات تنفس هنگام خواب را نشان می دهد. این اطلاعات به طور بالقوه می تواند به شما در شناسایی علائم آپنه خواب و سایر اختلالات خواب کمک کند.

Garmin Vivoactive 4 یکی دیگر از پوشیدنی هایی است که برای ردیابی خواب شما بسیار عالی عمل می کند. این یک سنسور Pulse Ox دارد که میزان اشباع اکسیژن در خون را اندازه گیری می کند. این گزارش تنفس شما را شامل می شود ، متوسط ​​، بالاترین و کمترین تعداد تنفس در دقیقه هنگام خواب.

ساعت های هوشمند قابلیت ردیابی خواب را نیز دارند اما تمایل دارند حجیم تر باشند و عمر باتری کمتری داشته باشند و همین امر باعث می شود کمتر در طول شب استفاده شوند. Samsung Galaxy Watch3 هنگامی که آن را در رختخواب می پوشید ، تنفس ، مدت زمان خواب ، کیفیت و ثبات شما را ردیابی می کند. صبح نمره کیفیت خواب را به شما می دهد و ممکن است نکاتی در مورد بهبود چشم بسته شما ارائه دهد.

اپل واچ سرانجام سال گذشته به عنوان بخشی از watchOS 7 دارای ویژگی رسمی ردیابی خواب است. با توجه به اینکه خواب از عناصر مهم سلامت کلی شما است ، این یک مورد پسندیده است ، اما باتری 18 ساعته سری 6 به این معنی است که شما می خواهید به جای آن شب شارژ شود.

بسیاری از ردیاب های تناسب اندام و ساعت های هوشمند به شما امکان می دهند هشدارهای خاموش را تنظیم کنید تا با لرزش ملایم بر روی مچ دست شما را بیدار کند ، اگر با یک نفر بخوابید یا هم اتاقی و دیوارهای نازکی دارید ، این یک ویژگی مفید است این ویژگی را می توانید در Apple Watch ، Charge 4 و Vivoactive 4 پیدا کنید.

اگر پوشیدن ردیاب روی مچ دست خود برای رختخواب بسیار ناراحت کننده است ، نسل دوم Google Nest Hub می تواند خواب شما را از کنار تخت خواب کنترل کند. نمایشگر هوشمند 99 دلاری از تراشه سنجش حرکات Google Soli برخوردار است که حباب ردیابی نامرئی و بدون تماس را در اطراف شخصی که نزدیک ترین دستگاه به خواب است ایجاد می کند. این می تواند حرکات بزرگ و کوچک را تشخیص دهد - مانند هنگامی که برای استفاده از سرویس بهداشتی بلند می شوید ، جرعه ای آب می نوشید ، رول می کنید یا حتی نفس می کشید - همه اینها بدون دوربین یا نیاز به پوشیدن دستگاه در رختخواب است.

به همین ترتیب ، SleepScore Max یکی دیگر از سنسورهای بدون تماس است که بر روی جایگاه شب شما قرار می گیرد ، خواب شما را ردیابی می کند و توصیه هایی برای بهبود آن ارائه می دهد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خرید موزر اصل در تاریخ 1400/12/22 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

خرید موزر اصل , خرید اینترنتی موزر , ماشین اصلاح موزر , ریش تراش موزر , قیمت موزر جهت دریافت و سفارش موزر با شماره های
09104444732 یا 09334444732 تماس بگیرید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 849
  • بازدید کلی : 2,326