loading...
مجله تکنولوژی 21
مریم بازدید : 48 یکشنبه 01 فروردین 1400 نظرات (1)

اگر استراحت واقعی دور از دسترس به نظر برسد ، می توانید بهتر از قرص های خواب آور یا شمردن گوسفند باشید. با داشتن راه حل های مختلف از برنامه های رایگان گرفته تا تشک های پیشرفته ، خواب راحت فقط یک الگوریتم دورتر است.

آنجلا موسکاریتولو

مریم بازدید : 56 سه شنبه 19 اسفند 1399 نظرات (0)

این منو برای چندین Redditor ظاهر شد و شبیه ویژگی های Chromecast در Android TV بود.Google در حال کار روی یک رابط کاربری جدید و مشابه برنامه برای Chromecast است.طبق 9to5Google ، چندین کاربر هنگام پخش فیلم از تلفن های خود ، رابط کاربری جدید را مشاهده می کنند. به طور معمول ، انجام این کار اطلاعاتی مانند نام کانال YouTube ، تاریخ ، زمان و سایر جزئیات ابتدایی را بارگیری می کند. این ویدئو پخش می شود و وقتی کامل شد ، به یک روش اساسی برای نمایش دوباره برای پخش دوباره برمی گردد.

مریم بازدید : 46 سه شنبه 23 دی 1399 نظرات (0)

یکی از دردناک ترین زیرمجموعه های 2020 CES امسال فناوری ماسک است. چندین فروشنده دارای پوشش چهره با فن آوری بالا هستند و چشم به راه دنیایی هستند که ممکن است همه ما دائما ماسک نداشته باشیم ، اما برخی از ما مجبور خواهیم بود بعضی اوقات ماسک بزنیم.

مریم بازدید : 47 دوشنبه 26 آبان 1399 نظرات (0)

از کنترلر جدید و براق PlayStation 5 خود با عناوین Steam مورد علاقه خود در رایانه استفاده کنید.متولدین ابتدایی که پلی استیشن 5 را در روز راه اندازی انتخاب کردند ، اکنون استفاده دیگری از کنترلر جدید DualSense خود دارند: گیم پد استیم.

 

مریم بازدید : 50 شنبه 10 آبان 1399 نظرات (0)

بسته خدمات اشتراک اپل Apple One قرار است امروز راه اندازی شود. لوکا مائستری ، مدیر ارشد امور مالی ، خبر را روز پنجشنبه به بلومبرگ اعلام کرد. بعداً مدیر عامل تیم کوک در یک تماس درآمد سه ماهه تاریخ را تأیید کرد.

 

مریم بازدید : 48 سه شنبه 22 مهر 1399 نظرات (0)

یک ایمیل توسعه دهنده نشان می دهد که سونی پیش از عرضه PS5 ، برخی از تمیز کردن فنرهای دیجیتال را انجام می دهد.فروشگاه پلی استیشن امکان دسترسی به بازی ها و افزودنی های سخت افزارهای قدیمی سونی را فراهم می کند ، اما به نظر می رسد که روش هایی که می توانید با آن وسایل دیجیتالی قدیمی را خریداری کنید بسیار کاهش می یابد.

 

مریم بازدید : 48 شنبه 12 مهر 1399 نظرات (0)

دیدن ظاهر شدن این اعلان جدید به این معنی است که شما بلافاصله باید از تمام اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنید.SSD ها ممکن است خیلی سریعتر از هارد دیسک های مکانیکی باشند ، اما در برابر خرابی مصون نیستند و می توانند این کار را بی صدا و بدون هشدار انجام دهند. مایکروسافت با افزودن ویژگی جدید نظارت بر سلامت درایو به ویندوز 10 قصد دارد از این فاجعه احتمالی جلوگیری کند.

مریم بازدید : 48 دوشنبه 31 شهریور 1399 نظرات (0)

صدای فضایی ردیابی سر و جلوه صوتی فراگیر را برای AirPods Pro با iOS 14 به ارمغان می آورد. ما آن را برای یک درایو تست قرار می دهیم تا بفهمیم چه چیزی در مورد آن است.تیم روابط عمومی اپل در کنفرانس WWDC 2020 که تقریباً در ماه ژوئن گذشته برگزار شد ، برای ایجاد صدای فضایی بیش از حد تلاش کرد. سازگار با AirPods Pro و در iOS 14 فعال است ، صدای فضایی از شتاب سنج های تعبیه شده در هدفون های بی سیم واقعی برای ایجاد یک تجربه شنیدن سه بعدی استفاده می کند - حداقل این نوید است.

مریم بازدید : 46 چهارشنبه 19 شهریور 1399 نظرات (0)

اکنون همه شرکت های مخابراتی ایالات متحده نوعی شبکه تلفن همراه 5G را راه اندازی کرده اند. اما 5G دقیقاً چیست و سرعت آن در مقایسه با 4G چقدر است؟ در اینجا حقایقی وجود دارد که تاکنون می دانیم.تفاوت. برای آزمایش سریعترین شبکه های موبایل 2020 ، ما به 26 شهر رفتیم تا 5G را در هر سه شرکت اصلی حمل و نقل ایالات متحده آزمایش کنیم. ما دریافتیم که 5G AT&T و T-Mobile شباهت زیادی به 4G دارد و در حالی که Verizon 5G کاملاً متفاوت احساس می شود ، پوشش بسیار کمی دارد.

مریم بازدید : 61 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

آمازون امروز قصد دارد با معرفی Amazon Halo — باند سلامتی و سلامتی همراه با "مجموعه ای از ویژگی های سلامتی مبتنی بر هوش مصنوعی" که از طریق برنامه Halo در Android یا iOS قابل دسترسی است ، سهم خود را از بازار ردیاب تناسب اندام جلب کند.

مریم بازدید : 43 دوشنبه 03 شهریور 1399 نظرات (0)

ال جی امروز اعلام کرد به لطف تعویض نمایشگرهای شفاف OLED ، ویندوزهای موجود در قطارهای مترو در دو شهر چین بسیار مفیدتر می شوند.

قطارهای مترو پکن (خط 6) و شنزن (خط 10) برای جایگزینی برخی از ویندوزها با نمایشگرهای OLED شفاف 55 اینچی به روز شده اند. بنابراین ویندوزها به جای اینکه فقط به نور اجازه دهند و به مسافران اجازه دهند ببینند که در کجای آن قرار دارند ، می توانند اطلاعات زمان واقعی را در مورد برنامه های مترو ، مکان ها ، نقل و انتقالات ، پروازهای مرتبط ، هوای محلی و اخبار نشان دهند.

مریم بازدید : 63 یکشنبه 26 مرداد 1399 نظرات (0)

سونی یکی از اولین کسانی بود که با دوربین بدون آینه در بازار عرضه کرد و اکنون مدل های مختلفی از a6100 ارزان قیمت تا مدل 60MP a7R IV را ارائه می دهد. ما برای کمک به شما در یافتن بهترین لنزهای دوربین سونی در اینجا هستیم.

مریم بازدید : 52 شنبه 18 مرداد 1399 نظرات (0)

الگوریتم های ایجاد شده قبل از همه گیر به راحتی توسط ماسک های دیجیتالی صورت گرفته می شوند.فناوری تشخیص چهره در بهترین حالت بحث برانگیز است. طبق مطالعه‌ای که از سوی مؤسسه ملی استاندارد و فناوری (NIST) انجام شده است ، الگوریتم‌ها به راحتی ماسک زده و به این ترتیب ماسکهای مربوط به عصر همه گیر اضافه شوند.فناوری تشخیص چهره در بهترین حالت بحث برانگیز است. طبق مطالعه‌ای که از سوی مؤسسه ملی استاندارد و فناوری (NIST) انجام شده است ، الگوریتم‌ها به راحتی ماسک زده و به این ترتیب ماسکهای مربوط به عصر همه گیر اضافه شوند.

مریم بازدید : 52 شنبه 11 مرداد 1399 نظرات (0)

اپل واچ بعدی ممکن است روشی جدید برای نظارت بر سلامتی و مشکلات زودرس تنفس شما ارائه دهد.یکی از دلایلی که اپل واچ ثابت کرده است که چنین ساعت هوشمند محبوب است ، این واقعیت است که به عنوان یک مانیتور سلامت دو برابر می شود ، و ظاهراً با شروع اپل واچ سری 6 در اواخر سال جاری ، این کار را بهتر انجام می دهد.

مریم بازدید : 58 شنبه 04 مرداد 1399 نظرات (0)

Mailchimp از هوش مصنوعی استفاده می کند تا به مشاغل اجازه دهد کمپین های بازاریابی چند کانال را بطور خودکار و بدون نیاز به طراحان انسانی طراحی کنند.Mailchimp دیروز سرویس جدید Designer Auto خود را اعلام کرد که بطور خودکار طرح های مارک دار اندازه کمپین های بازاریابی چند کاناله ، از جمله بازاریابی ایمیل ، پست های رسانه های اجتماعی و صفحات فرود را ایجاد می کند. طبق گفته Mailchimp ، طراح اتومبیل چه اختیاراتی ترکیبی از یادگیری ماشین (ML) و تجربه است.

مریم بازدید : 33 شنبه 28 تیر 1399 نظرات (0)

 

شرکت نرم افزار MSC (MSC) با دسترسی به نرم افزار از طرف شرکای فناوری ، برنامه شبیه سازی پیشرفته خود را گسترش داده است.نیوپورت بیچ ، کالیفرنیا ، هفدهم ژوئن ، 2020 - MSC Software Corporation (MSC) ، یک رهبر جهانی در نرم افزار و خدمات شبیه سازی مهندسی کامپیوتر (CAE) و بخشی از بخش هوشمند سازی تولید Hexagon ، ارائه خدمات شبیه سازی پیشرفته خود را با ارائه به مشتریان خود گسترش داده است. 

مریم بازدید : 51 چهارشنبه 25 تیر 1399 نظرات (0)

تعداد فزاینده ای از مردم گزارش می دهند که آیفون آنها بسیار داغ می شود و عمر باتری به شدت کاهش یافته است. آیا اپل موزیک است یا اشکال فعالیت پس زمینه عمومی تر؟از بین رفتن بیش از 50 درصد باتری آیفون در 24 ساعت با حداقل استفاده عادی نیست ، اما به نظر می رسد طی هفته گذشته برای تعداد فزاینده صاحبان آیفون اتفاق می افتد.

مریم بازدید : 41 پنجشنبه 12 تیر 1399 نظرات (0)

تابلوهای رنگی جامد در پشت آرم های برنامه از بین رفته و با یک پس زمینه جزئی شفاف جایگزین شده اند.در جدیدترین Insider Preview Build of Windows 10 ، مایکروسافت تغییر دیداری در منوی Start ایجاد کرده است که نمی توانید متوجه آن شوید.ساخت 20161 ویندوز 10 در Dev Channel کاشی های با موضوع را در منوی Start معرفی می کند. 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 835
  • بازدید کلی : 2,312