loading...
مجله تکنولوژی 21
مریم بازدید : 58 شنبه 04 مرداد 1399 نظرات (0)

"Mailchimp سالها وقت را صرف تجزیه و تحلیل کارها و چه چیزی در محتوای بازاریابی نکرده است. اکنون ما در حال یادگیری ماشینی برای ساختن دارایی های بازاریابی هستیم که فقط برای کارآفرینانی کار می کند که صریحاً ، وقت و یا منابع لازم برای انجام این کار را ندارند. مشاغل متوسط ​​و کوچک (SMB) در همه جا - اعم از رستوران در گوشه و یا خرده فروش آنلاین مد - تحت فشار بیشتر از همیشه قرار دارند و زمان و هزینه کمی برای صرف بازاریابی دارند. با طراح خودکار امیدواریم این موانع را برطرف کنیم جان فورمن ، مدیر ارشد محصولات Mailchimp گفت: به طور خودکار و هوشمندانه طراحی های زیبا و با برند را با ظاهری و ظاهری پایدار ایجاد می کنید.اما درمورد روند مشاوره با طراحان برای به دست آوردن ظاهر و احساس صحیح در مورد موادی که به هر حال ، بستگی به مارک فردی دارد ، چه می شود؟ به گفته فورمن ، این می تواند یک چیز گذشته باشد. فورمن ادعا می کند: "مشاوره لازم نیست". "Auto Designer یک سیستم هوش مصنوعی (AI) است که طرح های بی شماری را برای کاربران ایجاد می کند تا بتوانند بر اساس آرم و سبک برند خود را انتخاب کنند. SMB ها می توانند بدون نیاز به انتظار یک طراح انسانی ، نیازهای خود را در چند ثانیه بدست آورند."

زمان بندی خوب:

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، زمان شروع Mailchimp از Designer Auto تصادفی نیست. در حالی که این شرکت مدتی است که روی قابلیت جدید کار می کند ، این پرتاب هم همه گیر و هم نیاز به دوری اجتماعی را در نظر گرفته است. طراح خودکار متناسب با واقعیت کاری جدید که بسیاری از شرکت ها با آن روبرو هستند متناسب است. به ویژه مسافت اجتماعی باعث شده است تا بسیاری از SMB ها دوباره تلاش خود را برای فروش آنلاین و بازاریابی در کلیه کانالهای دیجیتال ، به ویژه بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بازاریابی ایمیل و روزنامه ها انجام دهند که همه اینها تخصص Mailchimp هستند.

"صاحبان SMB اکنون بیش از هر زمان دیگری به پشتیبانی خود نیاز دارند تا تجارت خود را بصورت آنلاین و ارتباط با مشتریان خود حفظ کنند. با محدودیت در تعامل حضوری ، SMB نقاط لمسی با مشتریان خود به صورت آنلاین — در وب سایت متعلق به خود ، از طریق کمپین های ایمیل یا فورمن خاطرنشان كرد: در رسانه های اجتماعی اهمیت بیش از گذشته وجود دارد. "این ابزارها می توانند به صاحبان مشاغل کوچک کمک کنند تا آنلاین شوند و به مشتریان خود متصل شوند. طراح خودکار برای رعایت بهترین شیوه های بازاریابی و طراحی ساخته شده است تا مطمئن شود کاربران به مخاطبان هدف خود می رسند و شاهد تبدیل های بالاتر هستند. این جایی است که Mailchimp می تواند از بازاریابی ایمیل خود استفاده کند. تخصص برای ایجاد فرصت های فروش بهتر. "

Auto Designer بخشی از استودیوی Content Mailchimp است که حداکثر تا هفت کانال بازاریابی به صورت رایگان در دسترس است و برنامه های اشتراک را از 9.99 دلار در ماه پرداخت کرده است. این ابزار با هدف به حداقل رساندن زمان و تلاش سپری شده توسط SMB با فعال کردن کاربران برای ایجاد کمپین های یکپارچه با نگاه و احساس حرفه ای و سازگار است. در حالت ایده آل ، می تواند ساعت ها در حفر کردن تصاویر و آرم ها صرفه جویی کند تا به یک نگاه برند تجاری جهانی و ایجاد قالب های ایمیل ، صفحات فرود و پست های اجتماعی برای LinkedIn ، Facebook ، Instagram و Twitter بپردازید.

"ارسال اینستاگرام همان ابعاد یک عنوان ایمیل نیست ، اما Designer Auto تمام کانال های بازاریابی را یکپارچه اداره می کند ، بدون توجه به کانال بازاریابی ، یک نام تجاری را حفظ می کند. این زیبایی داشتن آن به عنوان ابزاری در همه چیز است. یک سکوی ، "فورمن اضافه کرد.

کاربران طراح خودکار همچنین می توانند طراحی های خود را از Canva یا Adobe به استودیوی محتوا Mailchimp وارد کنند ، بنابراین تمام طراحی های آنها در یک مکان قابل دسترسی است. داشتن دارایی های تجاری یک شرکت در دسترس از مخازن مرکزی ، امکان جمع آوری مطالب را بسیار آسان تر می کند ، به ویژه اگر طراحان یا بازاریابان مختلف در حال کار با همان منبع اصلی برای پروژه های مختلف بازاریابی باشند.

فورمن گفت: "هدف ما این است كه هر كاری را كه برای تجارت آنلاین انجام می شود به مشاغل كوچك ارائه دهیم." "برای کمک به آنها در یافتن مشتری ، به نظر رسیدن حرفه ای و رشد حرفه ای. طراح خودکار به ایجاد بازاریابی می پردازد که مصرف کنندگان بیشتر با آنها درگیر شوند و سریعتر پایگاه مشتری یک تجارت را رشد می دهند ، همه در حالی که به دنبال یک مارک بزرگتر با آژانس طراحی خاص خود در نگهدارنده هستند."

Mailchimp ادعا می کند که در طول آزمایشات اولیه ، کاربران شاهد افزایش 14 در صد درگیر شدن در کمپین های ایمیل بودند که از طرح های ایجاد شده توسط ابزار Auto Designer استفاده می کردند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 836
  • بازدید کلی : 2,313